DESCRIPCIÓ:
Podeu presentar queixes, suggeriments i propostes de millora en relació al funcionament dels serveis públics, d'acord amb l'article 61 de le Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
FORMES DE TRAMITACIÓ:
Per correu postal:
Enviant l'escrit a qualsevol de les oficines de l’OAGRTL
Presencialment:
Per compareixença a les dependències d’atenció al contribuent de qualsevol de les oficines de l’OAGRTL.
Consulteu la xarxa d'oficines.
Per internet:
A través de l'Oficina Virtual. Accedir al tràmit.
Requisits: cal identificar-se amb certificat digital qualificat o reconegut (tant de programari com en targeta), amb idCAT Mòbil o amb Cl@ve.
CARACTERÍSTIQUES:
Qui ho pot sol·licitar:
Qualsevol persona pot fer propostes de millora i suggeriments.
Quan es pot sol·licitar:
En qualsevol moment.
Documentació que s'ha d'adjuntar a la sol·licitud:
No cal adjuntar-hi cap document.
Normativa:
Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern
Formulari/s:
Adjunt trobareu els models de formularis per fer aquest tràmit presencialment o per correu.